долучайся до процесу творення
“Запрошую долучитися до процесу творення бренду нашого міста! Як ми себе позиціонуємо? Як наше місто сприйматимуть інші території – це наша спільна праця над іміджем Нової Каховки. Шукайте новини за хештегом “#брендНК” і долучайтеся до брендингу, приходьте на громадські обговорення.”
Вячеслав Костенюк
директор КП “Агенція регіонального розвитку”
https://www.youtube.com/watch?v=9uOETcuFjbE
Частина 1. Збір ідей позиціонування міста: образи. символи, слогани.
Частина 2. Громадські обговорення: розповімо про мету, задачі і дедлайни.
Частина 3. Он-лайн опитування – відбір топ-10 найкращих пропозицій.
Частина 4. Громадські обговорення: виберемо топ-5 концепцій брендингу.
Частина 5. Створення логотипу і брендбуку. Затвердження.
Частина 6. Оголошення результатів і Правил використання.
Прогрес
5%
До 20-го червня ми очікуємо пропозиції містян щодо концепції брендингу міста. Просимо надсилати ваші ідеї образів, символів, позиціонування, слогани виключно в ТЕКСТОВОМУ ВИДІ.
Наприклад: “Символи – крапля, джерело, вода. Позиціонування – туристичне місто, комфортне для життя. Слоган: Нова Каховка – місто тисячі джерел”
Приймаємо ваші пропозиції за імейлом: [email protected]
дедлайн: 20.06.2019
Запрошуємо вас на перші громадські обговорення, де ми радо з вами поділемося нашим баченням мети і задач брендингу міста, розповімо про етапи, можливості синергії: подачу ідей, онлай-опитування та доступність користування продуктами брендингу після його завершення. Місце зустрічі повідомимо у новинах за #брендНК
дата зустрічі: 20.06.2019
Всі ваші ідеї симоволів, образів, позиціонування та слоганів будуть винесені на онлайн-голосування і ми закликаємо вас брати активну участь у відборі 10 найдоцільніших ідей, аби їх потім взяти до обговорень.
ТУТ БУДЕ ЛІНК НА ГОЛОСУВАННЯ
Період часу: 20-27.06.2019
Будемо раді вас бачити і спільно обрати із 10 найтоповіших пропозицій за онлайн-голосуванням 3-5 найкращих, котрі увійдуть у драфт Концепції брендингу міста.
дата зустрічі: 01.07.2019
На цьому етапі на основі створеної Концепції брендингу буде вже створюватись логотип, корпоративний стиль і брендбук міста.
період часу: 03-22.07.2019
Вже на початку серпня ми опублікуємо результати брендингу міста (або раніше) і обов’язково поділимось з вами документом Брендбуку – Правилами використання логотипу і елементів дизайну корпоративного стилю міста.
Період часу: 01.08.2019
11.06.2019
Новокаховчани! В нас гарна новина!
Вже у серпні цього року наше місто буде мати бренд і брендбук і всі, хто бажає, зможе ним користуватись аби місто підвищувало імідж з легкої руки жителів.
Ми вже писали про зиск, котрий територія отримує від брендингу, то ж якщо ви бажаєте долучитися до творення, то для вас декілька пропозицій:
1. Наразі йде завершення розробки сайту про брендинг Нової Каховки. Там ми будемо проводити “Конкурс ідей на символи і образи”, з чим у вас асоціюєтеся наше місто. Ідеї приймаються в суто текстовому форматі, без ескізів і малюнків. Такий конкурс – це своєрідне опитування про позитивні і не позитивні асоціації, аби ми знали над чим брендологам потім працювати. Просимо ваші ідеї образів і символів міста надсилати на нашу пошту – [email protected] . Ми опрацюємо інформацію і потім будемо закликати до голосування на сайті, котре завершиться 27.06.2019.
2. Хто не тільки ідейник, і вам хочеться обговорити свої думки з іншими, долучайтеся до створення Концепції брендингу міста – приходьте 1.07.2019 на громадські обговорення. Там ми спільно розглянемо 10 найліпших пропозицій містян та оберемо 3-5 найдоцільніших, котрі увійдуть в Концепцію брендингу і стануть основою для технічного завдання на брендинг. (Місце громадських обговорень буде повідомлене окремо).
Цікаво😊? – Тоді слідкуйте за хештегом #брендНК і ви точно будете знати всі новини.
Коментарі, пропозиції і ваші ідеї очікуємо поштою (так ми точно вам зможемо вам відповісти 🙂 – [email protected]